Salı, Nisan 18, 2006

KINA POŞETİ


Bu şekilde örülüp.yukarıdaki gibi bağlanmış.Annemin gittiği kına gecesinden bir kına örneği.
tabi zevke kalmışta çok gerek yokk bence böyle..

3 yorum:

Serra dedi ki...

Tabi dedigin gibi herkesin zevkine kalmis. Bir de evlilik zaten cok masrafli bir olay, acikcasi kinaya gelene kadar butce ayiracak o kadar cok yer oluyor ki. Boyle dantel yapmaya kalksan, birinin oturup aylar oncesinden surekli bunlardan yapmasi lazim. Gerek yok. Ben bu hani ortuleri nkoselerine filan, benim de pecete halkalarina kullandigim susler var ya, kurkcu handa satiyorlar, ben alirken kizin biri kina gecesi icin alsak mi dedi kayinvaldesine, keselerin ustune yapistiririz diye, simdi tanesi 02. YTl, 20 kurus oluyor galiba, 200 tane icin sirf susune 40 YTL vericen, bunun kesesi var ,icinin kinasi var derken ,vallahi ben o paraya kendime bir fiskos alirim da ben kullanirim diye dusunuyorum.Gerci kina yapmamis biri olarak, fazla soz soylemeye de hakkim yok ya. :))ben senin fikri cok uygun buldum Nagihan.
Bu arada ben sadece abini biliyordum,baska kardesin oldugunu unutmusum. ne zaman dugun insallah?

nsevil dedi ki...

serracığım benim abim diye bahsettiğim eşimin abisi.benim 1 erkek kardeşim var.
zaten hep abim dedikçe gerçek abim sanıyorlar.kaynım yani.ama inanılmaZ SEVERİz birbirimizi..

serinmavi dedi ki...

Çok şık ama çok uğraştırmalı,çeyiz yapmadan kına dantellerini hazırlamaya mı başlasak kızım için :)

Related Posts with Thumbnails